דוד נתנאל


למעלה משני עשורים אני עוסק בביטוח. תמיד ידעתי כמה חשוב לאדם להיות מבוטח ולהגן על עצמו וידעתי להעביר את המסר הזה גם בפני לקוחותיי ובפני כל מי ששאל והתעניין בביטוח.

אך רק ב- 2007, חשתי זאת ממש על בשרי. היה זה כשקיבלתי את הבשורה שאשתי האהובה אסתי ז"ל חלתה בסרטן המוח. הסרטן הקשה גבה מכל בני המשפחה מחיר פיזי ונפשי רב.

לצד הרצון להתמודד עם המחלה, המטרה הייתה לשמור על אורח חיים תקין וחיובי עד כמה שאפשר. וכך, למרות שהמחלה דרשה ימי אשפוז רבים ושלושה ניתוחים מסובכים, משפחתינו הצליחה לנהל חיים נורמליים, שאף כללו נסיעות לחו"ל ובילויים אותם אסתי כל כך אהבה.

הדבר התאפשר לא רק בזכות האופטימיות שאחזה בנו, האמונה והחשיבה החיובית, אלא גם בזכות שהיינו "מוגנים" בביטוחים שונים, שהקנו לנו יציבות כלכלית גם באותם רגעים קשים אלו.

תסמונת "לי זה לא יקרה"

על אף שרבים מעדיפים שלא לחשוב ברצינות על ענייני בריאות, לכל אחד מאיתנו הסיכוי להיפגע כתוצאה מתאונה חמורה או ללקות במחלה קשה וכתוצאה מכך לאבד את כושר העבודה ואף גרוע מכך. כשבכל זאת מעמיקים בנושא, המחשבות הראשונות שצצות בראשנו הן ש"לי זה לא יקרה" ואם זה לא יקרה לי מדוע שאבזבז לשווא את כספי?

משפחתכם – מהות חייכם

הסיפור האישי שלי יכול ללמד עד כמה גדולה המשמעות של ביטוח משפחתי נכון. אני נתקל פעמים רבות במשפחות שלא מהססות לרכוש ביטוח יקר לרכבם, אבל חושבות פעמיים אם לרכוש ביטוח למשפחה. ואני שואל אתכם: מהו סדר העדיפויות הנכון – הרכב או המשפחה?

לראייתי המקצועית, סוכן ביטוח הוא מציל חיים. עליו להיות מונע מרצונו לעזור לזולת, להבין את צרכי הלקוח ולפעול בהתאם בכדי לסייע לו ככל האפשר ולנטוע בו את הביטחון הזה. לכן אצלי, כסוכן ביטוח, המבוטח תמיד יקבל שירות אישי ואמין ואף יזכה לשקט נפשי, כל אילו חיוניים אם חלילה התרחש אירוע ביטוחי.

חזון מקצועי

החזון המקצועי האישי שלי הוא להיות הנאמן, היועץ והחבר של המשפחה בעולם הביטוח.
אני מממש אותו באמצעות חמישה ערכי יסוד אתיים, אותם קבעתי לעצמי כחשובים בעבודתי :

* כבוד לזולת
* שירותיות
* יושרה
* התמדה
* עדכניות וחדשנות

שלכם,

דוד נתנאל, המרכז לביטוח המשפחה